یخچال شوکیک و ویژگی های آن
نوشته شده توسط : آوا امینی

اجازه دهید پیش از معرفی این محصول ابتدا در خصوص یخچال های پرده هوا اطلاعات مختصری را به شما ارائه دهیم، در این مدل از یخچال های صنعتی هوا از فن های موجود در کابین مکش شده و با عبور از اواپراتور سردخانه از دهانه ی فن بیرون فرستاده شده و دوباره همین هوا از فن به اواپراتور رفته و این مسیر تکرار می شود، معمولا این یخچال ها با طول 4 یا 6 متری تولید می شوند و همانطور که پیش تر هم گفتیم مناسب ترین یخچال صنعتی برای بازارهای میوه و تره بار، فروشگاه و سوپرمارکت های بزرگ هستند.

 یخچال پرده هوا 4 متری

یخچال پرده هوا 4 متری می تواند انواع گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، میوه، آبمیوه، ماست، پنیر و… را در خود جای دهد این یخچال ها ظرفیت و گنجایش بسیار بالایی دارند و می توانید به جهت نمایش محصولات به مشتریان آن ها را در این یخچال به صورت تازه نگهداری کنید.

 

یخچال 2 متری سوپر مارکت

نکته ی دیگری که باید در خصوص یخچال 2 متری سوپر مارکتی بدانید امکان انتخاب طرح، رنگ و حتی ابعاد یخچال است در واقع مجموعه ی کیچن سنتر قادر است این محصول را با تمامی ویژگی های مورد نظر شما تولید و عرضه نماید.

میتوانید این محصول را مطابق با نظر خود خریداری کرده و در سوپرمارکت، لبنیاتی یا فروشگاه با چیدن انواع خوراکی ها این امکان را برای مشتریان خود فراهم کنید تا محصولات را به صورت تازه و خنک انتخاب کرده و خریداری نمایند. لازم است بدانید این محصول در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی و دفرمگی مقاومت بسیار بالایی دارد.

 

یخچال نوشابه ایستاده 2 متری

خوردن یک غذای لذیذ و خوشمزه در کنار یک نوشیدنی خنک و گوارا قطعا دلچسب و لذت بخشه؛ برای همین هم صاحبین کسب و کارهایی مانند فست فود، رستوران، کافی شاپ، فلافلی، کترینگ، ساندویچی و… با خرید این یخچال صنعتی و چیدن انواع آبمیوه، نوشابه، دلستر، دوغ و آب معدنی؛ در کنار غذایی خوشمزه انواع آبمیوه و نوشیدنی های خنک را هم به مشتریان خود ارائه می دهند.

این یخچال علاوه بر ابعاد مناسب به صورت ایستاده طراحی شده و برای همین میتوانید به راحتی در مغازه ی کوچک خود از آن استفاده کنید، ابعاد این دستگاه 60*60 یا 60*70 سانتی متر بوده و ارتفاع آن به 2 متر می رسد. یخچال نوشابه ایستاده با برق تک فاز شهری کار می کند و برای همین مناسب تمامی کسب و کارها است.

 

یخچال شوکیک یک طبقه

همانطور که از نام این یخچال مشخص است از شوکیک برای نگهداری انواع دسر، نوشیدنی، کیک و شیرینی تر و خشک استفاده می شود و این محصول در ابعاد و مدل های مختلف تولید و عرضه شده و مدلی که ما در مورد آن صحبت میکنیم تک درب و به شکل رومیزی است.

اگر صاحب نان فانتزی، شیرینی فروشی، کافی شاپ، هتل، مسافرخانه هستید می توانید از این یخچال استفاده کنید؛ شو کیک رومیزی به دلیل ابعاد مناسبی که دارد قابلیت جابجایی آسانی داشته و به راحتی می توانید آن را در مغازه های کوچک یا اتاق و سوئیت های هتل قرار دهید. از جمله مزیت های یخچال شو کیک یک طبقه قرارگیری انواع خوراکی ها در معرض دید مشتری است؛ علاوه بر قرار دادن کیک و شیرینی شما می توانید انواع نوشیدنی، آبمیوه و آب معدنی را در داخل آن چیده تا خنک بماند.

 

 یخچال مینی 4 طبقه

مینی یخچال که با نام یخچال مینی بار هتلی هم شناخته می شود به دلیل ابعاد مناسب به راحتی قابل حمل و جابجایی بوده و به شکل ایستاده طراحی شده است. این یخچال دارای 4 طبقه و شلف های مستحکمی است که می توانید با جابه جا کردن آن ها ارتفاع طبقات را با توجه به نیاز و به دلخواه خود تغییر دهید.

 





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: